keskiviikko 28. joulukuuta 2011

keskiviikkoo

Jep, eli varmaan kuvista näkyy et oon vaan chillannu kotona koko päivän, jos treenejä ei lasketa mukaan. Ja oon ollu todella hyvällä tuulella tänään koska me tilattiin mulle onepiece♥ Sen jonka tilasin näkyy tossa toisessa kuvassa. En jaksa odottaa kunnes saan sen! Huomenna ollaan menossa kattomaan lätkämatsia, hifk - lukko? Can't wait! On ikuisuus siitä ku viimeks olin kattomassa hifkin matseja, joten odotan innolla.

Ja on kiva nähä et oon saanu näin monta lukiojta vaikka vasta tein tän blogin tänään(: En oo kysyny teiltä mut.. mitäs pidätte tästä ulkoasusta ja siltä miltä tää blogi näyttää? Comments thank you (:.
ps. käykää kattoo tätä nellin ihanaa blogia, ja liittykää mielellään kans lukijaks. Blogiin pääset tästä!

7 kommenttia:

28. joulukuuta 2011 klo 13.50 , Blogger marianne kirjoitti...

ihana toi onepiece !


girlinpinkdresss.blogspot.com

 
28. joulukuuta 2011 klo 13.50 , Blogger milja kirjoitti...

tää sun blogis vaikuttaa tosi kivalta vaikka onki alussa! :)

olis kiva jos kattoisit mun blogin :)
http://miljakaisaa.blogspot.com/

 
28. joulukuuta 2011 klo 13.59 , Blogger ina-emilia kirjoitti...

marianne - jep, odotan sitä innolla !:)

milja - oi kiitti !:) käyn kattoo sun :)

 
28. joulukuuta 2011 klo 14.05 , Blogger vilma kirjoitti...

Tosi kivanolonen blogi vaikka onkin näin alussa vielä! :) Käy munkin blogissa jos vaan kiinnostaa!

http://vilmaellarosaa.blogspot.com/

 
28. joulukuuta 2011 klo 14.10 , Blogger ina-emilia kirjoitti...

vilma - oi kiitoksiaaa!:) juu käyn kattoo :)

 
29. joulukuuta 2011 klo 3.46 , Blogger Eveliina kirjoitti...

kivan olonen blogi :) käys kattoo mun: http://thesmallpartofmylife.blogspot.com/

 
29. joulukuuta 2011 klo 4.17 , Blogger ina-emilia kirjoitti...

eve - hei kiitti :) juu käyn kattoo :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu