keskiviikko 28. joulukuuta 2011

taas tätä samaa

Taas mun vanha blogi sai jonkun ongelman ja siinä meni hermot, joten tein taas uuden.. Joka tarkoittaa et mulla on taas nolla lukijaa. Olin just saanu melkee 60 ja nyt ollaan taas tässä tilanteessa et mulla ei oo mitään lukiojta. Mut joo.. alotan taas tästä postauksesta jonka teen aina ku teen uuden blogin, eli kertomalla vähän itsestäni.
Eli oon 14 vuotta ja asun porvoossa, ja mun nimi on sabina jos joku ei tienny.. mut jotkut kutsuu mua inaks. Harrastan käsipalloa ja oon harrastanu sitä nyt noin 8 vuotta. Aloitin tän bloggaamisen ehkä kaks vuotta sitten.. mut mun on ollu pakko tehä uus koko ajan ku en oo saanu mitään kuvia sinne. Täs blogissa kirjoitan mun elämästä, kavereista, tunteista ja kaikenlaisista kokemuksista.
Eli mulla on järjestelmä kamera Canon EOS 1100D ja siihen kuuluva objektiivi Canon EFS 18-55mm. Tykkään tosi paljon ottaa kuvia, ja se on varmaan yks syy miks kirjoitan blogia, et sais jakaa näit kuvia toisten kanssa. Oon ihan koukussa bloggaamiseen, nii en vaa pystyis lopettamaan. Kirjoitan aika usein, enemmän tottakai sillon ku on tylsää. 

Luulen et tää postaus oli tässä. Mut toivotaan et saan lisää lukiojta jotka on innoissaan tän blogin lukemiseen. 

5 kommenttia:

28. joulukuuta 2011 klo 6.17 , Blogger ina-emilia kirjoitti...

paulina - oi kiitti !:)

 
28. joulukuuta 2011 klo 7.54 , Blogger Michelle´ kirjoitti...

åi fan :s men bra att du har ny! kram(:

 
28. joulukuuta 2011 klo 8.43 , Blogger ina-emilia kirjoitti...

michelle - mm.. ja ble så fitti nä min gamla börja sippa !

 
28. joulukuuta 2011 klo 11.29 , Blogger emma. kirjoitti...

synd:( men bra att du ha int ennu luovutta (;

 
28. joulukuuta 2011 klo 11.34 , Blogger ina-emilia kirjoitti...

nejdå.. ja e så beroende av att blogga så de går int att sluta :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu